En söndag kväll..

Hej alla söta.
Kom precis hem till Rickard.
Vart lite tjaffs med pappa om att han tycker jag sitter för mycket vid datorn..
Förstår inte hur han kan tycka det. Ni märker väl att jag inte har skrivit så mycket den senaste tiden,
och det är ett teckan på att jag inte sitter så mycket vid datorn,
Hur som hellst.
Jag hann i alla fall inte ta några bilder idag, Men kanske gör det i morgon eller en annan dag,
Känns som om jag har svårt att hinna med allt. Finns ju så mycket jag vill hinna göra om dagarna,
Men så har man en pappa som står o säger att man ska njuta av livet och ta det lugnt!
Jag kan ju säga att skulle jag ta det lugnt så skulle jag inte hinna göra något om dagarna och då skulle jag absolut INTE
njuta av livet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0