Dagens Outfit

Dagens Outfit vart ett par jeans och pappas skjorta.. + ett brett brunt midjebälte på det..
Jag tyckte det var super snyggt.
Skjortan är vit,grå,ljusblå rutig.. och ser ganska lång ut på mig.
så det ser mer ut som en skjortklänning än pappas skjorta.
Hitta massa snygga skjortor och t-shirts i pappas garderob som jag tänker låna lite då och då.
bland annat en rosa tiger t-shirt som satt ganska bra på mig med ett svart midebälte..

Har dock ingen kamera som jag kan ta kort med. Men pappa ska köpa en säger han.
Han fick ju knappt med något när han och Nina separerade. och jag fick inte ta med den som jag hade hemma hos mamma för den ska dom ha... så vad gör man?
det är bara att vänta. men så fort jag har en kamera igen så ska jag börja ta kort på lite allt möjligt och lägga in här.
Kommer ta lite bilder på lägenheten och de nya möbler som pappa köpt.
Vi börjar få i ordning riktigt ordentligt här nu faktiskt.
Riktigt kul...

Just nu sitter jag och väntar på att mormor ska komma o hämta mig.
Vi ska åka runt o kolla lite i stan tror jag och hon ska handla lite sen ska jag med hem till henne en stund,
Vi har ju som många vet vart osams ett tag nu, men nu är vi sams igen och det känns riktigt skönt faktiskt.
Har saknat min mormor, även om hon kan vara lite jobbig ibland.. Men så är väl alla mor och far föräldrar..
Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0