Choklad..

Sitter här o känner att jag är i jätte stort behov av att en kopp choklad. Sån där som man får på café med massa skumm uppe på!! Så sjukt jävla gott! Och så vill jag ha belgisk choklad också sjukt gått. Bara vattnas i munnen på mig nu!!
För er som inte vet vad det är så är det en sorts choklad pralin som inte går o beskriva hur god den är.
Något jag rekomenderar er choklad älskare att köpa. Dock lite svår att hitta tror jag! Har vart o frågat på lite ställen men
det är ingen som har dom. Den ända butik som kände igen det var Kahls men dom hade dom inte heller.
Fick smaka sånna av Rickard förut när hans föräldrar hade köpt och när man ätit en så vill man bara ha en till och en till!


LOVE. CHOKLAD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0