Cassis måste ha lista..

Har ni tänkt på en sak..!? Det är ju faktisk inte långt kvar till sommaren och det börjar bli dags för en ny bikini, nya väskor, skor sommarkläder. mm..

Här har ni min inköps lista inför sommaren 2009..

1. Rosa eller vit Genomskinlig strand skjorta.
2. Massa nya snygga klacka skor. (Cassibus love)
3. Nya bikinisar.. (måsta ha fler så man kan variera)
4. Nya solglasögon,
5. Någon härlig sol olja (inte för hög solskydsfaktor) Typ 4 som max.
6. Några snygga jeans shorts :)
7. Ny snygg handväska.
8. Någon härligt doftande "sommar" Parfym. (då mena jag inte att den ska lukta blommor)
9. Nytt löshår.
10. Den Rosa klännigen från Nelly.com ( till min morbrors bröllop)

Just nu kommer jag inte på något mer som jag bara måste ha.
Kommer jag på mer så skriver jag det sen!

Nu ska jag ta o bada!

Pusss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0