Cassibus på Lotus.

Hejsan. kom precis hem från lotus..
Lagom mycket folk där ikväll, Träffa lite folk som vanligt.
Ikväll träffa jag Jonas Olsson,
Min puckad gamla klasskompis som försökte lura i alla att han var engelsman.
Lyckades inte så bra dock när han inte kunde prata så bra engelska... Tönt.
Sen träffa jag underbara lilla Alexander Björnesjö, och som vanligt så pussa han sönder min kind :)
Gullig kille de där. Tänk att jag hatat honom så mycket under tiden vi gick i samma klass,
Men i dagens läge så tycker jag väldigt mycket om honom. Och blir alltid lika glad när jag ser honom.
Han är ju trotts allt Alexander Björnesjö. En sån där som man antingen hatar eller älskar!

Just nu sitter jag hemma hos Rickard igen tillsammans men Honom och Tobbe-trollkar.
Väntar på att lite annat folk ska dyka upp. Hoppas bara det inte blir för sent,
Klockan är ju liksom snart 2 och jag ska upp tidigt i morgon och jobba.
Hoppas Rickard sjutsar mig så kanske jag kan få sova ut lite i alla fall
för jag känner på mig att natten är ung än så länge och det kommer nog festas ett tag till..

Nu ska jag roa mig med annat
Hade så bra

Puss, eran Cassi *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0