Bakis..

Sitter hemma hos Rickard, Har typ precis vaknat och jag kan ju säga att jag är äckligt bakis från igår.
Men tänkte jag skulle berätta lite.

Var på jobbet igår och träffa Emily Jarméus, Hon fråga vad jag skulle göra på kvällen och så kom vi fram till att jag skulle  komma hem till henne och förfesta med henne och några till.
Och så blev de. Väl hemma hos Emily så var hon inte hemma.
Så hennes pappa släppte in mig och jag satte mig i soffan med hennes pappa. Nils och Priba (tror jag han kallades) eller något liknande, skitsamma!
Efter ett tag så kom Emily hem så jag började fixa mig och efter ett tag kom Stina (Emilys kompis)
Och vi börja dricka. Efter ett tag, (när Emily efter många om och men hade bestämt sig vad hon skulle ha på sig)
Så kom det lite fler killar som förfesta med oss. Bland annat Emilys pojkvän Pontus tror jag han heter.
Och så hans kompisar. Vi satt och drack och när klockan närmade sig 12,00 så kom en taxi och hämta oss.
Då åkte vi ner till Harrys. Första gången jag var där faktiskt. Super kul tyckte jag som var lite full sådär.
Träffa massa gamla kompisar. Bland annat, Jerry och Viktor (gamla klasskompisar) Och Emil Ikonen (typ mitt ex)
Om man nu kan kalla han för de.. :) haha..!  Och så får vi ju inte glömma Jonas också :)..
Sen träffa jag säkert en hel del till men orkar inte tänka efter nu..
Vid halv två var jag ännu fullare, då jag gått runt och smakat av allt o alla. Och de blir ju en del då.
Så då bestämde sig jag och Rickard för att vi skulle gå hem.
Och väl hemma får ni inte veta vad som hände. ;)

Mohahaha..... 
Nej nu ska jag äta frukost..
Puss på er*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0