23/4

Hejsan alla söta.
Har inte hunnit skriva någpt inlägg idag, och det kommer bli dåligt med de,
Idag har jag i alla fall vart på praktiken mellan 09,30 - 12,30
12,30 gick jag o åt lunch med Kristin,
Efter det tog jag bussen ut till Ärla och jobbade.
Frida var också där och vi planera lite inför Kinky Night. Mohaha.. ;)
Min "stall chef" var väldigt snäll idag, Hon gav mig en del av lönen i förskott..
Så nu har jag vart på Tuna Prak och köpt skor, o lagt undan en klänning och köpt lite annat till kinky night.
Får se om jag har någon kamera på lördag så jag kan ta kort.
Försöker även få hit Jimmy från köping, Längesen man träffa honom och det vore jätte kul om han kunde komma hit o gå ut med oss på lördag, Försökte få hit Melissa från stockholm också men hon skulle till någon stripp club och jobba så hon kunde inte, Synd :( Tycker jag..!
Och så försöker jag få med Sofia, Men hon ska tydligen någon annan stans..
Aja så är det med de i alla fall.
La undan lite snygga kläder idag på Vero Moda som jag ska köpa nästa vecka..
Lääängtar sååå tills jag får resten av mina pengar.

Nu ska jag glo på när Rickard, Tobbe-Trollkar och Robin nördar sig med något spel.
Kanske hörs senare. annars i morgon.

Pusss hej*

Kommentarer
Postat av: Fifi fia

du försöker inte få me mig =/ bajs på dig haha

2009-04-23 @ 20:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0