Torsdag!

Hejsan. Tänkte berätta lite om igår.
På morgonen var jag som vanligt på praktiken men fick sluta mycket tidigare igår.
Så jag åkte in till stan och träffade Sofia och Kristin. Vi gick en sväng på stan och kollade på jackor,  och sen fikade vi.
Jag köppte lite grejer igår med.
Det jag köppte va en svart väska, ett par chinos, en vit t-shirt med svart tryck, hår spray och en  vit poncho.
Efter det så kom Filip och vi åkte och hyrde film och sen åkte vi hem till mig och hade massa mys (A) sen sov han hos mig också! Underbart!

Nu idag (Torsdag) så har jag också vart i stallet. Kom hem för inte så länge sedan så har duschat och provat lite nya kläder, Satt ganska bra faktiskt! och nu sitter jag här och nördar! Väntar på att Filip ska höra av sig om hur det blir i morgon, Han ska kanske åka till Göteborg...! Men jag hoppas att han inte gör de för då kanske jag ska åka till honom ikväll :) (A)

Nej nu ska jag ta och äta något.
Ha det så bra så länge!


Puss* / Cassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0