Stan!

Hej.
Sitter just nu hemma hos mormor,
Har varit några här idag och tittat på Rocky, och dom verkade intresserade så jag hoppas på att dom tar honom.
Gick dock inte så bra för mig att visa upp honom, Men hon som var här och kolla på honom hoppade upp och fick fram honom rätt så bra!
Om dom vill ha honom kommer han hamna på en ridskola i Värmland vilket vi tycker skulle passa honom perfect.

Nu ska jag ta och gå hem till mig så jag kan duscha och göra mig i ordning! Ska åka in till stan med mormor och handla och sen träffa Robert!
Kommer kännas konstigt att träffa honom idag. Men jag måste ju iaf kunna vara kompis med honom. Vi har ju ändå haft rätt kul ihop!

I morgon kommer Filip. Saknar honom redan jätte mycket även fast det var igår jag åkte ifrån honom!
Tycker om dig galet mycket Filip. Hoppas du förstår det!


Puss* / Cassi



Tycker om dig mest Filip <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0