Shopping runda!

Jaha! då kom jag precis hem från en liten shopping runda med mormor.
Vi åkte först till stan så jag kunde hämta ut pengar. Så jag tog ut 1500 kr och gick till Åhlens och köppte en vit stickad mössa och en vit tjock stickad halsduk.. Super snyggt!  sen åkte vi iväg till ÖB för mormor behövde köpa regntäcken till Snöflinga och Ice. Och just ÖB har väldigt tunna och bra regntäcken som passar just dehär lagom varm men regniga vädret.
Sen åkte vi till Odal och köppte häst mat och spån. Efter det så släppte mormor av mig på Tuna Park medans hon åkte till Bidermans och köpte mer saker till hästarna.
På Tuna Park köppte jag 2 tunikor på Gina och ett par leggings, En väska på Cubus, Och en BH och 2 trosor på H&M.
Tänkte köpa ett par chinos men vet inte rikigt om jag skulle passa i det så väntar ett tag till innan jag bestämmer mig!

Bilder på kläderma kommer sen när jag orkar ta kort..

Tills dess! Ha det så bra!


Puss* / Cassi

Saknar dig Filip <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0