Länge sen!

Okej... jag vet att jag är seg på att skriva men de blir nästan aldrig någon tid över till de lixom.
I förra bloggen skrev jag ju om min häst Goofy och hennes fölning som aldrig blev av.
Så tänkte berätta lite om det och min sommar....!
Den 19 juni föddes ett litet vackert sto föl. Hon heter My Labelle och är idag snart 3 månader gammal :)
Super söt!
Sen var det ju dags för ridläger och dom 3 veckorna var helt underbara. Bara massa gulliga tjejer.. Saknar er.!!!
Sommaren gick och även min och Roberts vänskap lite till och från men det är inget jag vill prata om.
Festa lite och träffa lite nytt trevligt folk :)
Med andra ord en ganska bra sommar.

Så det var allt om min sommar!

Ha det så bra.

Puss* / Cassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0