Konstiga människor!

hejsan. Kom nyss in från stallet.
Tog en sväng ut runt 8 tiden i morse på Pure, Vi skritta en sväng i skogen, När jag kom tillbaka
tog jag ut alla hästar och började mocka, När jag nästan var klar kom det några som skulle kolla på Rocky.
Allt verkade jätte bra och dom verkade tycka om honom. Fram till det att ena tjejen kollade hans tänder och så sa hon:
Du behöver inte göra i ordning honom mer! Jag ser att han inte är 8 år så det är slarvgjort av vetrinären. Sen gick dom bara ut och satte sig i bilen och åkte hem.. Konstiga människor. Det står ju för fan i hans papper att han är 8 år. Och så kommer någon gammal surkärring och leker "Bäst i världen" och säger att åldern inte stämmer.
Blir så sur på folk.

Aja nog om det. Sitter iaf hemma hos mormor nu och väntar på att maten ska bli klar så att vi kan äta och åka och handla någon gång. för runt 3 tiden kommer Ebba hit och då ska va jobba med Goofy :)

Nej nu orkar jag inte skriva mer! Ha det så bra :)

Puss* / Cassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0