Hemma!

Jaha då var man hemma igen då.. :(  och nu får jag inte träffa Filip igen förens på onsdag och det är hela 5 dagar kvar.
men men då hinner jag ju sakna honom lite extra (A)
Slapp iaf ta tåget hem idag för han skjutsa mig till eskilstuna,
Så nu sitter jag här och nördar som vanligt, Ska snart ta och kolla på en filim.. Mys ska de bli med mina goda ostbågar och allt ;) haha fast de hade vart ännu mer mys om Filip hade vart här, Men antar att han är framme i Göteborg nu och kanske även har hunnit börja festa.. Usch vet att jag inte borde va nervös men är ändå rädd att han ska hitta någon annan där, Tycker verkligen om honom! Men jag ska försöka att inte oroa mig i onödan.

Men nu ska jag ta och glo på film. får se om jag orkar skriva något mer innan jag går och lägger mig!
Ha det så bra så länge...! 


Puss* / Cassi 


Tycker om dig Filip <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0