Hemma!

Hejsan. Nu sitter jag hemma hos mormor och har precis kommit in från stallet.
Har som ni kanske vet vart hos Filip hela helgen. Vi har vart i Gävla/Sandviken i Filips sommar stuga.
Det var super mysigt och jag hoppas vi kommer åka dit fler gånger.
När vi var där så rökte vi vattenpipa, Fiska, Myste lite och åt grillad kyckling med potatissallad på kvällen.
Dagen efter åkte vi in till Sandviken och åt på Mc`donalds sen åkte vi tillbaka till ön och fiskade igen men fick ingen fisk så vi åkte ut med båten istället och försökte men de gick inge bra de heller. Vart bara botten napp! :(
På vägen hem stannade vi och åt och då bjöd Filip mig på plankstek :) Sen fortsatte vi att åka och kom hem till Filip vid 7 tiden på kvällen. Då duscha vi och sen vart de mys och lite film innan vi somna. :)

Tack för 3 underbara nätter med dig älsk....
Nu ska jag ta och gå hem och försöka vila lite. Känner mig lite halv seg!...

Ha det så bra!


Puss* / Cassi

Filip Jansson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0