Fredag

Hejsan.
idag vart det ingen dagens dröm. Men jag har hittat min nya affär. Lindex! jag har fram till idag hatat lindex men idag när jag var på Tuna Park med pappa så gick jag in där och hitta massa snygga ponchos och kofttor, trjöjor mm..
Så det vart min nya affär!
Tänkte berätta lite om dagen.
Den började med praktik och praktiken såg ut som vanligt, ut släpp, fixa foder, mocka, rida osv.
efte det gick jag hem och gjorde mig i ordning, sen åkte jag med mormor till stan och hon släppte av mig på Tuna Park för att jag skulle träffa min käre far. Så jag var honom, Nina, Fannie och Emmie ett tag och kolla på kläder o så. Sen gick jag och pappa med Fannie och Emmie hem till pappa där åt jag och sen var det bara att vänta på att pappa skulle skjutsa mig till tåget.
Så vi 6 tiden tog jag tåget till Filip och vi åkte hem till Linus ett tag, sen åkte vi och köppte godis, skjutsa hem Linus och hämta Filips lillasyster. Sen åkte vi hem till Filip. Och nu sitter jag här vid hans dator och ska kolla på film

Så det var allt för idag! ha de så bra!


Puss* / Cassi

Filip<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0