Andra Avenyn

i går när jag kom hem och såg att det äntligen var repris på Andra avenyn så tänkte jag "åååh va kul äntligen har det börjat" och efter att jag tittat på repriset så vänta jag på att dagens avsnitt (måndagens) skulle börja. och jag vänta och vänta men det börja aldrig. och det ska väl börja kl 8 på 1an? eller? är jag helt ute o cyklar kanske? För vad jag vet så ska de vara Måndag,Tisdag och Söndag! Men igår va de ju inte.....!
Så jag gick in på Svt.se och tänkte kolla där. Och där fanns gårdagens avsnitt och dagens avsnitt.
Men tror ni att de gick o titta? Svar: Nej!
eller jo de gick i början men sen efter ett tag efter typ 1-2 minuter så börja den haka upp sig och sen börja om helt plöttsligt!
Fattar fan inte vad det är för fel! Finns det någon som vet vilken kanal, dagar och tid som Andra Avenyn visas? Så var gärna snäll och tala om de för mig tack!




Puss* / Cassi


Filip <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det går bara på söndagar gumman!

2008-09-25 @ 16:51:39
Postat av: Agnes

det är lite länge sen nu men det va iaf tisdag och torsdag halv nio och söndag 8, men har det slutat men det börjar iaf den 13 januari om du vill veta ;)

2008-12-30 @ 10:16:51
URL: http://agnesruhmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0