Snart börjar mitt riktiga liv!!

Söndag idag då och det har väl inte hänt så mycket. Vart hemma och så bara.
Det var någon och kollade på Cicin (en av mina och Roberts hästar) idag. Och enligt Robert hade det tydligen gått bra!
Så jag hoppas dom vill ha henne. På onsdag kommer det en från Fagersta och ska kolla på Lady. Dom lät jätte intresserade av henne och verkade vara super bra så jag hoppas de går bra och att dom vill ha henne.
Kommer kännas så skönt när dom är sålda. Ser verkligen fram emot mitt nya (hästfria) liv.
Hästar kommer ju alltid vara en stor del av mitt liv men jag känner verkligen nu att det är de här jag vill.
  

 Nu kommer jag försöka vara mera med mina kompisar och festa o så, Leva livet helt enkelt.
 Sen hoppas jag på att hitta kärleken igen, och att i så fall kunna få ett förhållande som verkligen funkar och 
 vårar länge. Det vore ju inte helt fel...! Eller?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0