Magkatarr!

Jaha då var man hemma idag igen då. Har skit ont i magen så ska ta o försöka ta mig till apoteket någon dag och hemta ut resten av medicinen.
Hur som helst. Idag har jag städat lite nu på morgonen. Kan ju va kul om de kan få se lite bra ut när snyggingen kommer ikväll ! Haha. Mamma & Tommy har bytt rum med Emilia & Angelina så de är ganska stökit hemma just nu. Men köket, Vardagsrummet, och mitt rum ser hyffsat bra ut nu i alla fall.

Idag kommer det även någon från fagersta som ska provrida Lady. Hoppas det går bra, De blir dock Robert som får ta hand om de för jag kommer inte ha tid för jag ska träffa en viss person. Tralala (A) och i morgon är jag ledig från praktiken också och de ska bli jääävligt skönt kan jag ju säga.....!

Men nu ska jag äta frukost och fortsätta städa.
Hörs och ses!


Puss* / Cassi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0