Börjar om på NYTT

Hejsan. Nu har det hänt en del i mitt liv sen sist och det är inget jag orkar snacka om här. Mina närmsta vet med allsäkerhet hela historien och de räcker så. Kan säga så mycket som att jag tänker slut helt med hästar i alla fall.
Får väl se hur det kommer gå. Men jag har tröttnat nu och vill börja om mitt liv och bara må bra. Orkar inte med all stress och att ständigt veta om att jag måste ta hand om en massa hästar. Från de att dom är sålda kommer mitt liv bara bestå av killar,kompisar och mig själv! Och självklart kommer jag försöka leva livet så gott de går!!!

Sen måste jag också berätta att det är slut mellan mig och Robert. Och det känns faktiskt väldigt bra! efter att jag vart i västerås igår med Bell-Bell och träffa en viss person (dock bara några få minuter) så insåg jag att de var den här personen jag verkligen älskar och inte Robert. 
I alla fall inte på ett annat sätt än som vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0