Uttråkad!

Jaha det var inte länge jag var ute i solen... Kändes så tråkigt att sitta där helt själv :(
Känner mig verkligen uttråkad, Måste helt enkelt hitta på något att göra om dagarna! men vad?!
Någon som har nått förslag?! Jag börjar lixom jobba kl 8 varje morron (måndag-fredag) och slutar kl 2
Hinner jag så rider jag och sköter T.P och Goofy under praktik tiden annars är jag färdig i stallet runt kl 4 - 5 och vad ska jag göra då?
Hmm..?! försöker komma på något men de finns ingen o göra här ute och de är så jävla jobbigt att åka fram och tillbaka till stan hela tiden också, det är lixom 2-3 km till min buss! :(
Nej fyy för det här nu går jag och duschar!
Ha det bra!
Puss* / cassi


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0