Trallala

Idag har jag sovit skit mycket. Sov ända till kl 14.00 för då ringde Robert och väckte mig och fråga om han kunde låna min sadel. så vid halv 4 kom han hit och vi red på T.P, Han var super duktig =)
Sen kom Roberts mamma och hämta oss och skjutsa oss till kjula där Roberts häst Paula står.
Där fick jag provrida Paula lite och prov hoppa henne, vi hoppa 90cm  och robert hoppa ca 120. .=)
Så otroligt underbar häst att rida. Något svår riden men det är bara kul. Ska följa med honom dit i morgon igen..

Men nu ska jag iaf gå och lägga mig, klockan börjar bli mycket och jag ska upp kl halv 7 i morron...
Tack för en underbar dag med dig Robert <3




Du är mycket finare och bättre än alla andra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0