Ten Procent <3

image2


Glömde ju bort att tala om att jag fått en till häst :)
Det är en varmblods valack på 7 år. Han heter Ten Procent men kallas T.P  och är  jätte söt.
Vi har dock bara köppt honom för att jag ska rida till honom och sen sälja honom vidare.
Kanske kommer få ännu en häst till ;) vi får se. isf  kommer jag ha 4 hästar själv inom en snar framtid eftersom Goofy (mitt fullblods sto) ska ha föl snart :) Längtar sååå <3
Vi har iaf bestämt vad fölet ska heta nu :)
Blir det en hingst så kommer han heta (My Labero)
Blir det ett sto så kommer hon heta (My Labelle)

Men nu har jag inte tid och sitta här för snart kommer Robert och då ska jag till stallet och rida på min lilla T.P :)
ha det så bra
Puss* / Cassi


Vill ju ha dig :$ <3

Kommentarer
Postat av: Samantha

Gud vad söt häst. Åh vad roligt att hon ska få ett föl :D de är ju bara för söta

2008-05-04 @ 15:24:58
URL: http://www.zamantha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0