Söndag..

Sorry att ja är så seg på o skriva men har inte haft så mycket ork o tid till det.
Det har iaf inte hänt så mycket sen sist..
Tänkte att jag kan ju berätta lite om min lilla helg :)

Fredag:
I fredags träffade jag Robert och vi sov hemma hos Carro,
Tanken hade vart att vi skulle ha myskväll med massa godis och sånt.
Men så vart det inte! Men det spelade ju inte så stor roll för min del. Så länge ja får va med Robert så har jag kul och mår bra :)

Lördag:
På lördagen vaknade vi hemma  hos Carro, Sen kom roberts mamma och hämtade mig och Robert och skjutsa oss till Sundbyholm, För vi skulle titta på Sundbyholms hoppet.
Många fina hästar och ponnysar som var där.
Johanna var där med sin ponny också men det var då ingen vacker syn. Förlåt Johanna men du kan verkligen inte rida..! vet att jag själv inte rider så jävla bra men de där va de värsta jag har sett iaf...
*pinsamt att jag är så elak* men det är faktiskt sant.
Aja nog om henne,
När vi var där så komma Sara o Linda dit :) och senare på eftermiddan kom Roberts mamma och hämta oss.
Jag och Robert åkte hem till honom. och jag tilla på de där *eurovision song contest* Men inte Robert den grisen, Han satt vid datorn :) Förutom i slutet då vi gick o la oss i hans säng för o titta, Men hann inte se vem som vann för jag somnade ganska så fort.

Söndag:
Jaha..! Och nur var det söndag då! och Morsdag.
Har tyvärr inte köppt något till min mamma:( *skämms*
Men jag hade ju inga pengar :(
Dagen har för övrigt varit bra.
Rutans förra ägare var här och hälsade på och hon tyckte Rutan va jätte fin! :)
Och det va ju kul o höra!
Nu sitter jag och väntar på att Robert ska ringa för vi ska kanske till Carro ikväll:)

nej nu orkar jag inte skriva mer!
Ha det så bra
Puss* / Cassi


Tycker om dig MASSOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0