Måndag!

Hejsan.
Vaknade idag vid 8 hemma hos Carro, Vid 9 tog jag och Robert bussen och jag skulle ha gått av i fröslunda och byta buss till 213, men precis när jag skulle gå av så såg jag bussjäveln åka förbi...! Så jag vart tvungen att åka in till stan och ta 2an till Borsökna istället och sen gå 3 km. :( usch...jobbigt,jobbigt!
När jag kom hem hade redan komunen varit här och titta på stallet, hästarna, och allt annat.
och allt var U.A (utan anmärkning) Så det kändes ju väldigt bra :)
Hoppas bara mormor och Adde går med på att låta Robert ha sin häst här nu också! vill verkligen det, skulle vara så jävla kul :)

Men nu ska jag ta och gå ut till stallet. Ha det så bra!

Puss* / Cassi



Tycker om dig mest !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0