Kärleks Problem på hög nivå!

Usch jag vet fan inte vad jag ska göra snart!
Är så fruktansvärt jävla kär i en kille och han vill inget annat än o va kompis!
Snacka om jobbigt...! eftersom jag umgås med honom nästan varje dag!
Försöker hela tiden hålla kännslorna borta men det går verkligen inte. Vart till och med tillsammans med mitt ex Johan för att jag trodde det skulle bli lättare att glömma honom då. Och visst, till en början gick det ganska bra eftersom vi slutade umgås så jag var bara med Johan ist. Men det var ju inte riktigt så jag ville ha det. Så jag gjorde slut med Johan för det funkade helt enkelt inte! Och jag o Robert började umgås igen som vanligt och nu känns det bara för jobbigt efter som jag tycker om honom så fruktansvärt mycket. Men får helt enkelt acceptera att han inte vill ha mig. men kan ju inte påstå att det är speciellt lätt, Tänker iaf inte förlora honom som vän för det klarar jag inte.
Men men, Nu kommer han snart hit så jag ska väl göra mig klar för o gå till stallet.


Ha det så bra Puss*  / Cassi

Tycker om dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0