Fredag

Hejsan.
Hann inte skriva något igår så ska berätta lite vad som hände

Som jag inte heller sagt så kom Robert hem till mig i onsdags kväll/Natt och sov hemma hos mig,
Så går dagen tillbringade jag med Robert. :) Han hjälpte mig lite i stallet och när jag red på T.P
T.P och jag hoppade igår och det gick super bra :)
På kvällen så åkte jag och Robert till Carro och sov där. Vi var också på väg att bada men när vi väl kom till badplattsen så ville ingen av oss gå i vattnet så vi strunta i det och gick hem till Carro ist.

Fredagen har i alla fall hitils sett ut så här.
Jag vaknade hemma hos Carro i morse och fick ta bussen hem, När jag kom hem red jag en sväng ut på T.P och när jag kom tillbaka så mockade jag och fixa lite annat.
När det sen var dags för T.P att gå ut i hagen visade sig att han var halt. verkligen block halt. Han ville inte alls gå på benet men efter ett tag så fick vi honom till vatten slangen så vi kunde spola benet kallt på honom, Han ömmade som fan och var jätte varm i benet. Vi smörjde in honom och linda om benen sen fick han gå ut i en egen liten hage för att inte anstränga sig så mycket.
Vet inte alls vad som hände, För när jag red så halta han inget alls, Måste ha hänt något tokigt i boxen som jag inte märkte för nått är det ju :( Han ska i alla fall stå dom närmsta dagarna sen ska vi kolla honom, Hoppas han blir bra bara.
Ikväll ska jag sova hemma hos Robert, vi ska upp skit tidigt i morgon för han ska iväg och tävla och jag ska följa med och hjälpa till lite :) Super kul ska det bli. Hoppas det går bra för honom, men det gör det säkert både han och Paula är jätte duktiga.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning och sen åka in till stan och träffa Robert.
Ha det så bra.

Puss* / Cassi

Tycker om dig mest<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0