Fotbolls match...

Nu har det hänt lite sen sist iaf.
Det började med att jag skulle hålla lektion för Ebba och kunde därför inte följa med Ronert till stallet, Men sen när jag väl kommer till stallet så ska Ebba rida ut ist.
Så jag åkte till skogstorp och kolla på när Martin hade fotbolls match och dom förlora med 1-0 :/
Under matchen så träffade jag Anders och Felix och någon annan lite plutt (kommer inte ihog vad han heter)
Hur som hellst han Felix var iaf väldigt trevlig :) Efter matchen fick jag för mig att vi skulle gå och bada, men tror ni det vart något av de eller???! Neee...! För Martin och Anders ville inte gå till Hållsta. Så jag fråga Ralle ist men han skulle se på tv. 
Aja. Nu sitter jag iaf hemma hos Martin, och Anders har väldigt kul då han konstant jävlas med mig :(
Men nu har jag inte tid och sitta här mer. Ska se på film :) !! Men kanske skriver när jag kommer hem i natt!
Hejdå ha det så bra

Pussar* / Cassi

Tycker om dig MYCKET <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0