Faan...!

Fattar inte vad det är med dig ibland :( vissa dagar så är du helt underbar men nu bara för en lite skit grej som att jag inte hört av mig så blir du skit sur. Verkar som om du tycker de är roligt att vara arg på mig! du vet att jag tycker så jävla mycket om dig, Och jag vet att jag aldrig kommer få dig men jag vill åtminstonde inte förlora dig som vän för jag klarar mig inte utan dig! önska jag kunde spola tillbaka tiden så ja kunde ringt dig ist för så fort du blir sur på mig eller vi blir osams så känns det som om hela min värld faller samman! </3

Nu ska jag ta o vara lite social innan Tommy kommer och hämtar mig.
Ha det så bra!

Pussar* / Cassi


Du betyder mycket för mig <3

Kommentarer
Postat av: ANONYYM

HAHAHAHAHHAA PMS kallas det:P

2008-05-23 @ 00:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0