Faan!!! :(

Fan också. Det blir bara värre. Var jag tvungen o bli sjuk just nu? :(
Aja.. Har vart hos läkaren idag och dom konstatera att jag har halsfluss :( inte bra alls. och nästan 40 grader feber hade jag igår kväll. Nu har jag inte feber längre, och så har jag tagit massor med värktabletter men det hjälper inte alls :( Har ändå ont i halsen.
Försöker att äta o dricka med jag kan inte ens svälja så de är jävligt svårt. och prata kan ja knappt heller.
ååååh. och jag som ska iväg i morron hela dagen med Snekkja och Moldi och leda dom. hur fan ska jag orka de?
Men jag måste. jag måste verkligen ha pengarna.


Bajs på halsfluss... usch vad jag hatar detta!!! :(

Puss* / Cassi

Kommentarer
Postat av: B

Åh, din stackare :/ Krya på dig iaf :*

Det är förbjudet att sälja det, men lagligt att göra. Vad tycker du, är det inte Sveriges konstigaste lag att man får knarka, men inte sälja?

Ha en bra helg nu, puss!

2008-05-30 @ 15:52:13
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0