Bil tur.

Har varit ute på en liten bil tur med mormor,
Först så åkte vi till Arboga och köppte häst mat. (Massor)... eftersom mormor ska till Italien nästa vecka. Säger bara usch o fy för dessa jävla tunga 25 och 40 kilos säckar, Jag vart ju fan helt jävla slut...! Men, men jag får väl se det som en posetiv sak istället, Fick ju faktiskt lite träning. Har köppt vitlöks pullver till Goofy och Flytande Biotin till Caligula också :)
Efter det så åkte vi tillbaka till Eskilstuna och åt på Max. (Mums) ;) :P Sen gick vi in på Coop,Bolaget, och Apoteket.
Träffade min gamla matte lärare och hennes bebis innen på Max.. guuud vilken sööt unge måste jag bara säga.
När vi var färdiga med allt handlande så åkte vi hem igen och när vi kom hem så red jag lite på T.P i paddocken och som vanligt gick det super bra :) Han har börjat flytta sig för skänkeln lite nu så är ganska nöjd...!
Nej nu fanns det inte så mycket mer att skriva, Ska försöka ta och hitta på något istället.
Ha det så bra!

Puss* / Cassi

Du <3

Kommentarer
Postat av: Sannah

Hej! Vill du ha en ny bloggdesign? Gillar du någon av designerna i inlägget på min blogg? Skriv i så fall en kommentar så kanske just du får en :)

2008-05-06 @ 14:52:22
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0