Förkyld :(

Usch känner mig inte alls så pigg idag och har inte gjort det dom senaste dagarna heller.
Är super förkyld :(
Tror jag fick det från i måndags kväll när jag åkte moppe med Rober och Anna-Karin.
Vart väldigt kallt och blåsigt sen sov vi ju hos Robert och det var ganska kallt i rummet den natten.

Sov hos Robert natten till idag också och inatt kunde jag knappt andas,  är jätte täppt i näsan och så hosta jag hela tiden så det var väldigt jobbigt. Feber hade jag också igår kväll. USCH för förkylningar!!
Men men hoppas det blir bättre till ikväll i alla fall för jag kommer inte kunna sova annars.





Kommer inte klara mig när du flyttar :'( Älskar dig mycket sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0