Tråååk :(

Usch vad tråkigt jag har! Har fan bara setat hemma nu i flera dagar! Hatar att vara sjuk :(
Men nu skiter jag i om jag fortfarande är sjuk i morgon!! För jag tänker i alla fall gå till skolan.
Tycker konstigt nog att det är ganska kul att vara där. bortsett från lektionerna. Men annars är det kul :)
om man har Fia där så klart :) hon lyser alltid upp skoldagarna för mig. Tack för att du finns gumman.
Jag mår så bra när jag är med dig! Någon jag också mår väldigt bra av att vara med är Hanna. men henne har jag inte träffat sen Å.-festen i sommras och det känns förjävligt:( vill verkligen inte att vi ska glida isär för du är den bästa vän jag någonsin haft. saknar dig sjukt mycket gumman hoppas vi kan ses i helgen:)
Ska försöka få tag i pengar så jag kan följa med henne till badhuset. Och Hanna!! Jag har ju köppt en present till dig som du skulle fått för jätte länge sen :O så vi moste ses i helgen så jag kan ge dig den. de kanske inte är nån märkvärdig present men jag vill ge dig den i alla fall. 
Ne nu ska jag fortsätta att nörda mig framför datorn själv! Ha det så bra! Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

Saknar dig sjukt mycket med Älskling! Vi får ses i veckan!

2007-11-17 @ 19:23:09
URL: http://hannagadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0