Tisdag :)

Tisdag då :) tänk vad dagarna går undan :)
Det har vart en ganska lång dag idag, Har vart på praktiken hela dagen, Det var en väldigt kul dag där idag, trivs jätte bra på Åhlens, synd bara att jag kanske moste byta praktik platts sen :( vill verkligen inte det men kommer nog bli ganska illa tvungen eftersom dom inte har platts för praktikanter nästa termin:( Sen har dagen varit lite jobbig också har tänkt väldigt mycket på dig idag ska du veta, är så jävla ledsen för det jag gjort mot dig och önskar verkligen att jag kunde göra det ogjort, för du är en av få som jag fått så starka känslor för och som jag verkligen älskar, vet att du kanske inte tror på mig men ja vill att du ska göra det för det jag säger till dig är sant och jag Älskar dig <3 Hoppas att vi kan ses snart om du vill och "kan/klarar" det, Förstår om du tycker det är jobbigt eftersom det jag gjort mot dig är oförlåtligt men jag hoppas i alla fall att du kanske kan ge mig en andra chans även om det är väldigt svårt. Men skulle ja få en andra chans så skulle jag inte svika dig igen det lovar jag!
Tänk om det här aldrig hade hänt, då kanske jag hade vart med dig nu!
Fan vad jag ångrar mig, Men jag får skylla mig själv, det är dumt o vara efterklok.
Jag vet att alla tycker jag är konstig, men jag har bara haft svårt och hitta rätt, och när jag väl gjorde det så sumpade jag det, hatar mig själv efter det jag gjort mot dig, Fattar inte hur jag kunde vara så dum.
Men men nu har jag gjort ett stor misstag och det går inte att få det ogjort, Tyvärr :(
Känns som om jag tänker på dig hela tiden, det går iaf inte många minuter varje dag som jag inte tänker på dig iaf. drömmer till och med om dig på nätterna :$ hehe.
Men men nu ska jag ta och sova tror jag. Ska bara prata färdigt med dig lite på msn först, om du är tillbaka snart?! :)
God natt & sov gott, Puss & Kram / Cassi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0