Söndag :)

Ja då var det söndag då :)
Dagen började med att jag gick upp och tog ut hästarna sen gick jag hem och satte mig här ett tag, som den nörd jag är! Sen gjorde jag mig klar för att åka på min lillasysters dop :) efter det så åkte jag till pappa och fikade lite sen åkte jag hem :) Fick veta av en person att Max träffar en massa andra tjejer och att enligt honom så har han "Massor av tjejer men ingen flickvän" haha ja du Max de låter ju normal ;) Haha du är så jävla körd så det är fan inte sannt. Tycker synd om alla tjejer som är lika tröga som jag och låter sig luras av dig, du är nog den vidrigaste människa ja vet. vill inte veta av dig mer nu så jag har blockat dig om nu av någon anledning skulle läsa det här så vet du det :) Du har förstört mitt liv tillräckligt nu. Vet att jag har lite saker kvar hemma hos dig som jag glömt. vet inte hur ja ska göra med de. men de är iaf inget som jag behöver ha nu. får se om jag kanske ska till stockholm nån dag, då kanske jag tar en sväng hem till dig o hemtar de. men de tar vi då. vet inte om jag någonsin vill se dig mer. Tror inte de iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0