Snööö :)

Godmorgon,
Vaknade nyss och gick hem till Mormor, stannade hemma idag igen för jag har fortfarande ont i knäna :(
Har knappt kunnat sova inatt för det gör så jävla ont.
Men men, det är så det kan vara,
Vart så glad när jag vaknade och tittade ut genom fönstret för det snöar ju ute :)
Visst är det underbart med snö?! :)

Tycker det är så mysigt, speciellt på kvällarna när det är mörkt och all snö lyser upp :)
Nu hoppas jag bara det kan hålla upp med snö i nåra timmar för det är lite jobbigt o rida när det snöar,
Ska rida både Caligula och Eliza idag :) Så underbart!
Men nu ska jag ta och titta på en film eller nått.

Ha det så bra, Puss & Kram // Cassi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0