Pallar inte med er små ungar!

Jaha då var det söndag igen då :) och jag sitter hemma hos mormor. Det har varit ganska mycket snack om att sälja av några av hästarna nu, Mormor har ju 11 hästar nu och det är så mycket tjaffs med/mellan alla dessa jävla medryttare som hon har. Har börjat tröttna på dom nu, som fan! Bara avundsjuka och skit snack hela jävla tiden.
Och så kommer ni hit och tror att ni bestämmer och kan behandla min mormor och hennes hästar hur som hellst, Men nej det kan ni inte!!! Usch för er. Fattar inte hur ni vågar beté er som ni gör! Och så tror ni att ni är några favoriter hos mig o mormor, men nej det är ni inte, det är bara få av er som jag tycker om, Ska inte nämna några namn, men jag kan ju säga att det är dom som för minst väsen av sig som jag tycker om, dom som kommer hit gör det dom ska och utan att tjaffsa dom tycker jag om, och jag tror nog mormor kan hålla med mig också,
Ni andra som kommer hit och domderar och tjaffsar och tror ni kan allt och tror ni är så jävla duktiga, och styr och ställer med dom äldre som rider här, att ni ens vågar. er tycker jag inte alls om! Och som ni håller på, Kommer och går som ni själva vill, Som tur är så ska ju många av er sluta. "utav dom jag inte tycker om" och det ska blir så jävla skönt och slippa er! Då kan ni ta erat skit snack och dra åt helvete och ALDRIG mer visa er här! Är så glad för att mormor sagt att ni inte får komma tillbaka hit någe mer, :) Underbart ska det bli utan er,
Jag vill bara säga att ni tjejer som sköter er, hoppas verkligen ni stannar kvar här länge till för det är underbart att ha er här, alltid så god stämning i stallet när ni är här och både mormor och jag slipper höra en massa skit snack :)

Nej nu orkar jag inte skriva mer om er, Ha det så bra, Puss & kram // Cassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0