Mörkt.

Nu sitter jag hemma hos mormor och har nyss ätit mat :) och så tänkte jag att jag skulle setta mig här ett tag.
tittade ut genom fönstret nyss och såg hur mörkt det är ut.
Tänk så mörkt det kan bli så fort, och ändå är klockan bara 4.
Idag har det i alla fall inte hänt så mycket, har ju bara vart hemma och setat vid datorn och sen gick jag hit.
Orkade inte rida Caligula idag heller eftersom det är så halt ute och så har det regnat så mycket,
ska i alla fall iväg senare ikväll till albros ridhus och hoppa lite:) Då ska Robert hjälpa mig, bara han inte bygger upp en för svår bana, Vill ju inte att det ska gå som sist, Haha då ramlade jag av och landade rakt på hindret, och det var lite pinsamt :P haha men men, så kan det gå när man håller på med hästar,
Nu ska jag i alla fall ta o kolla på någon film,
Men ni får ha det så bra, Puss & kram / Cassi




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0