Min Fredag!

Jaha då var det fredag kväll då :)
Lite om min dag då kanske! som jag skrev tidigare så var jag inte i skolan idag utan jag gick hem till min mormor istället och var där ett tag. Sen fick jag för mig att jag ville rida i Albros ridhus så jag bad mormor ringa och kolla om jag fick låna det och det fick jag, men bara om jag red dressyr och jag ville helst hoppa idag men jag red dit i alla fall och när jag kom dit så hade jag tur för en gångs skull för det var en tjej där som hoppade och då kunde jag också hoppa lite. När jag var där så träffade jag Robert också :) och han berättade för mig att han ska sälja sin häst Pompom:(  usch vad tråkigt tycker verkligen att de är en fin häst och att dom passar bra ihop. i alla fall av det lilla jag sett. men men. sen när jag skulle rida hem så höll jag på o frysa fingrarna av mig, klantig som jag är så hade jag dom tunna rid vantarna på mig och de vart KALLT!!! :(  men nu sitter jag i alla fall hemma hos mormor :) har nyss ätit mat och väntar på att idol ska börja om typ en timme:)
Ne nu orkar jag inte skriva mer! Ha det så bra Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0