Jaha!

Kväll igen då :) tänk  vad dagarna går fort. Usch har försökt ända sen i onsdags att få någon kontakt med dig Max men du vägrar svara på msn och jag har inga pengar på mobilen så ja kan ju inte ringa, Är nog ganska dum som tror att det här kommer fortsätta länge till, jag vet ju att han inte vill ha mig så varför försöker jag ens..? 
Fattar inte riktigt vad du håller på med Max! När jag är hos dig så verkar det ju som om allt är så bra, men så fort jag åkt hem så skiter du bara i mig och så är du taskig mot mig, säger att du inte vill träffa mig mer osv, och sen ändrar du dig och vill att jag ska komma till dig och då gör jag det, men så fort jag åker hem så blir du som en annan person:( de är så tråkigt när de blir såhär för jag tycker ju om dig, men de är inte så kul när du bara skiter i allt o låtsas som om jag inte finns:( Känns ju som om du bara "leker" med mig och är de det du gör så får du göra de med någon annan som kanske inte blir lika ledsen. :( Men men, jag orkar snart inte bry mig om dig längre för det är inte första gången du beter dig dumt mot mig. Nej nu orkar jag inte snacka mer om dig, 
Börjar undra lite vart Mamma o Tommy tagit vägen!?
dom har vart borta väldigt länge nu. Men dom kommer väl hem snart; hehe hoppas dom köppt hem nått o äta för jag är skit hungrig :( :P och dom har ju inte gjort någon mat så då lär dom ju köpa nått:) Hoppas,hoppas!
Åh om 5 minuter börjar en film på 4:an som jag vill se :) hoppas den är bra,
Haha jag vet att mina bloggar är lite konstiga men så är det :)
Nej, nu börjar filmen så jag ska se på den:) Ni får ha det så bra Puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0