God morgon Tisdag :)

Tisdag då :)
Har nyss vaknat, tänker stanna hemma från praktiken idag, har fortfarande ont i knäna :( Det har till och med blivit värre, nu är det båda knäna o inte bara vänstra, så bestämde mig för att stanna hemma eftersom det inte är så bra om jag är på åhlens, moste ju gå hela tiden och de gör så jävla ont, vill inte förstöra knäna ännu mer.
Väntar på att mamma ska komma hem snart så ja vet vart jag ska ringa, moste ju ringa doktorn och kolla om ja kan få någon tid att komma o kolla knäna, och så behöver jag ett läkar intyg som jag kan ge idrotts läraren för ja kommer inte klara av o va med på fredag! även om de är bättre då så vill ja inte riskera att de kommer tillbaka på en gång, 
Ne nu ska jag ta och gå o lägga mig ett tag till, Vi hörs,
Puss & kram / Cassi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0