Första bloggen då :)

Jaha då har man som många andra skaffat blogg! Får se hur kul det är då :)

Idag är det i alla fall Torsadag och jag är hemma från skolan. Har vart sjuk ni i över en vecka men har ändå vart i skolan i måndags och hos Max fredag till söndag :) det var jätte mysigt förutom att jag hostade oavbrutet och lät som en hes groda. Allt började med att jag kände att det gjorde ont i lungorna och några dagar senare så vart jag jätte förkyld och hade lite feber. Sen kom hostan och jag hostade oavbrutet från förra torsdagen fram till i tisdags, Sen har det börjat lugna ner sig lite men jag har haft jätte ont i lungorna.
Men hur som hellst. Idag mår jag i alla fall mycket bättre men jag stannade hemma ändå. kände inte riktigt att jag orkade gå till skolan när jag fortfarande har ont, Så jag tog mig en sväng till stallet och tog lite nya bilder på Eliza
"min häst" sen tog jag en lugn rid tur :) Nog om det.
Nu sitter jag i alla fall hemma och håller på att frysa ihjäl. skit kallt här hemma :( och Mamma kom hem nyss också och vart väl inte sådär jätte glad för att jag var hemma.
Tycker inte om när hon är sur på mig men jag har konstigt nog börjat vänja mig vid det eftersom det inte är sådär jätte ovanligt att någon här hemma är sur på mig!
Aja nu orkar jag inte skriva så mycket mer här ska ta och äta lite och sen kolla på en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0