Färgar håret :D

Hej hallå:P igår när jag var på praktiken så kom jag på att jag vill ju färga håret :) så idag gick jag och köppte en hårfärg, Mörkbrun vart de, brukar vanligt vis ha riktigt mörkt hår men nu den senaste tiden så har jag inte årkat färga de så det har bleknat lite och blivit ljusbrunt. Men nu sitter jag här med färgen i håret :) hihi ska bli så kul o se hur mörkt de blir sen :) Älskar mörkt hår :D Men hårfärg va inte det ända jag köppte idag, Jag köppte en ny plånbok och ett marinblått linne också :) Har gått och tittat  på den där plånboken skit länge nu, tycker den är så jävla fin. den är svart och avlång och så har den ett runt spänne med så "diamant" pälor på :) Jätte jätte fin :D Linnet kanske inte va lika fint men jag tyckete om de ändå för de va lite gulligt, o sen så har jag inte så många linnen heller.
men men nu ska jag ta och gå o duscha ur färgen.
kanske skriver nått mer här sen innan jag går och lägger mig!
Ha det så bra Puss & kram / Cassi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0