En fredag med Robert

Vaknade i morse av att jag hade försovit mig så pass mycket att jag inte ens skulle hinna till skolan innan vi slutade. Så jag gick upp och åt frukost och gjorde mig lite i ordning, sen fick jag ett sms av Robert och han undrade om inte jag kunde följa med honom till stallet, och jo de va väl klart jag kunde de :)
Så jag gick och mötte honom vid bussen och sen gick vi till Albro stallet,
Först när vi kom dit så tog vi in Pompom "Roberts häst" och gjorde i ordning honom :) sen fick jag ett träns av Robert, Har visserligen ett likadant men det kan ju alltid vara bra o ha ett extra.
Sen var det dags att rida och Robert började, medans han var i ridhuset så var det en annan tjej där med en häst som hette Isa, och efter ett tag så frågade hon mig om jag ville testa rida på den och det ville jag,
så jag hoppade upp och red runt några varv, skit stel häst moste jag säga, sen bytte jag o Robert och jag fick prova på hans häst istället, och det gick jätte bra tyckte jag och de tyckte tydligen Robert också, Han sa att de va inte så många som hade ridit honom o han hade vart så där lugn förut så ja vart lite stolt :) och så testade jag o hoppa honom på ett litet hinder och det var skit kul :) Värsta dröm hästen ju, Vill att mormor ska köpa honom men han ska ha 100 000 för honom och de har vi inte råd med :(
Tycker det är så synd att han ska sälja Pompom för det är verkligen en skit fin häst, När vi hade ridit klart så mocka jag Pompoms box och åt vi mat och efter det så hjälptes vi åt att jaga in nåra islands hästar :) haha lerigt som fan var det och jag fick sko skav :( Sen gjorde vi Pompom klar för kvällen och sen kom Tommy och hämtade oss.
Jaha det var min dag det :) Väldigt trevlig dag moste jag säga :)
Ska dit i morron igen men först kommer Robert hit och ska kilppa Eliza, Haha ska bli så kul o se hur hon kommer se ut med bort rakad päls :) sen efter det så går vi till albro och då sa ja titta på när Robert hoppar med Pompom

Men nu ska jag gå och titta på idol :)
ha det så bra, Puss & kram // Cassi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0